Hírek, események

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN III.

Az előző részekben leírtunk 3 módot arra, hogy elkerüld a nyári kimerülést, de közben mégis hatékonyan tudj edzeni.

Tovább

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN II.

Az előző részben leírtuk, hogy mi az első és talán az egyik legfontosabb tényező, amire figyelned kell a nagy melegben.

Tovább

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN I.

Elleni valahol, piheni a barátokkal vagy éppen a várost járni nem éppen a kellemes a nagyon nagy melegben.

Tovább

ZAC EFRON EDZÉSTERVE IV.

Az előző három részben lefektettük az edzéshez az alap tudnivalókat a 29 éves színész „Baywatch” edzésterve kapcsán valamint megmutattuk nektek az első napi edzését, ami a bicepszét és a hátát dolgoztatta meg.

Tovább

ZAC EFRON EDZÉSTERVE III.

Az előző két részben lefektettük az edzéshez az alap tudnivalókat a 29 éves színész „Baywatch” edzésterve kapcsán valamint megmutattuk nektek az első napi edzését, ami a bicepszét és a hátát dolgoztatta meg.

Tovább

SAJÁT TESTSÚLYOS EDZÉS A MOBILITÁSÉRT

Ezen a nyáron nem muszáj a teremben izzadnod a súlyokat emelgetned.

Tovább

ZAC EFRON EDZÉSTERVE II.

Az előző részben leírtuk, hogy Zac Efron milyen módon építette fel az edzését a Baywatch című filmre.

Tovább

ZAC EFRON EDZÉSTERVE I.

Valószínűsíthető, hogy a Baywatch film a nyár egyik legnagyobb érdeklődéssel övezett filmje lesz.

Tovább

12 PLANK VARIÁCIÓ

A plank az egyik legjobb gyakorlat a törzsizmok és hasizmok fejlesztésére.

Tovább

GYAKORLATOK SMR HENGERREL II.

Az előző részben megmutattuk, hogy hogyan lazíthatod el az izmaidat, és hogy hogyan javíthatsz a mozgásterjedelmeden az SMR henger segítségével. Ezt a részt folytatva bemutatunk még 5 gyakorlatot.

Tovább