Hírek, események

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN IV.

Az előző részekben leírtunk több módot is arra, hogy elkerüld a nyári kimerülést, de közben mégis hatékonyan tudj edzeni.

Tovább

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN III.

Az előző részekben leírtunk 3 módot arra, hogy elkerüld a nyári kimerülést, de közben mégis hatékonyan tudj edzeni.

Tovább

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN II.

Az előző részben leírtuk, hogy mi az első és talán az egyik legfontosabb tényező, amire figyelned kell a nagy melegben.

Tovább

10 MÓD, HOGY ELKERÜLD A KIMERÜLÉST A MELEGBEN I.

Elleni valahol, piheni a barátokkal vagy éppen a várost járni nem éppen a kellemes a nagyon nagy melegben.

Tovább

GYAKORLATOK SMR HENGERREL II.

Az előző részben megmutattuk, hogy hogyan lazíthatod el az izmaidat, és hogy hogyan javíthatsz a mozgásterjedelmeden az SMR henger segítségével. Ezt a részt folytatva bemutatunk még 5 gyakorlatot.

Tovább

GYAKORLATOK SMR HENGERREL I.

Self-Myofascial Realese, azaz SMR henger arra szolgál, hogy saját magunk egész jól át tudjuk gyúrni a testünket.

Tovább

5 LÉPÉS AZ EDZÉS UTÁN

Csak azért mert befejezted az utolsó lépéseket a futásnál vagy az utolsó ismétlést is megcsináltad az nem azt jelenti, hogy befejezted az edzést.

Tovább

A FARKAS ÉTREND

Már megmutattuk az edzést, amivel Hugh Jackman kitűnő formába hozta magát. Körülbelül napi két órát edzett kőkeményen, ám ehhez kellett az energia is. Ezt egy különleges diéta biztosította számára, ami egy nagyon korai korból ered.

Tovább

Magas fehérjetartalmú ételek: Húsok

Az előző részben már mutattunk neked magas fehérjetartalmú tejtermékeket és a tojás, mint alternatív fehérjeforrások. Most hoztunk párat a húsokból, amiknek kiemelkedően magas a fehérjetartalmuk.

Tovább

Az élelmi rostok a barátaink!

Köztudott, hogy a legfontosabb energiát adó tápanyagok a fehérjék, a zsírok, és a szénhidrátok, ám ezek a szervezet kiegyensúlyozott működéséhez nem jelentenek elegendő forrást.

Tovább